dijous, 29 de novembre del 2007

escola japonesa!


Avui en los alumnes de 2on hem anat d'excurció al col·legi japonés de londres! Ha sigut una sortida molt entretinguda i mos ho hem passat molt be! Hem vist que els japonesos son bastant rarets pq canten MOLT MOLT bé (massa...jeje), fan pati 10 minuts cada hora, dinen durant 20minuts a les classes i a l'acabar son los mateixos alumnes que escombren i freguen el terra. Als metres ens han donar menjar japonés (molt bo...), em fet activitats tots junts, ens han ensenyat lo cole...


A l'autobus, los nostres alumnes han estat tot lo viatge cantant...

Tots: Julia se ha echo pis en el saco de dormir

Júlia: quien, yo?

Tots: si! tu!

Júlia: yo no fui!

Tots: entonces quien?

Júlia: Rafa! yo le vi!

Tots: rafa se ha echo pis en el saco de dormir

rafa: quien yo?

tots: si! tu!

rafa: yo no fui!

tots: entonces quien?

...